Junkers-Bosch świętuje 25 lat sukcesów na polskim rynku instalacji grzewczych
Krzysztof Ciemięga, dyrektor generalny Bosch Termotechnika podsumowuje 25 lat działania firmy Junkers-Bosch na rynku instalacji grzewczych, upatrując sukcesu marki w konsekwentnym poszerzaniu portfolio produktowego oraz dobrej współpracy z dystrybutorami.
Uważam, że źródłem naszego sukcesu, oprócz konsekwentnego rozwoju portfolio, jest bardzo dobra współpraca ze wszystkimi uczestnikami rynku, czyli osobami i firmami, które projektują, sprzedają, montują i serwisują nasze urządzenia. Staramy się na bieżąco reagować na ich potrzeby i oferować wsparcie, którego oczekują. Stawiamy na silne partnerstwo z instalatorami, serwisantami oraz dystrybutorami i doceniamy zaangażowanie we współpracę z nami. Zmieniamy też nasze struktury organizacyjne, aby jak najlepiej wspierać ich w codziennej pracy.
Planujemy dalsze poszerzanie naszego portfolio o produkty, które cechuje wysoka sprawność energetyczna, w szczególności te wykorzystujące odnawialne źródła energii. Jednocześnie stawiamy na urządzenia o wyjątkowym designie i walorach estetycznych. Mamy wiele planów na dalszy rozwój naszej obecności na polskim rynku w kolejnych latach i zachęcamy wszystkich profesjonalistów do współpracy.