Planujesz prace budowlane? Użyj produktów cenionych przez fachowców
Z pewnością każdemu inwestorowi leży na sercu taka organizacja prac budowlanych, aby przebiegły one sprawnie, a ich efekt był trwały i satysfakcjonujący. Aby nie pogubić się wśród wielu dostępnych na rynku produktów warto wziąć pod uwagę opinie bezpośrednich użytkowników produktów budowlanych.
Z pewnością każdemu inwestorowi leży na sercu taka organizacja prac budowlanych, aby przebiegły one sprawnie, a ich efekt był trwały i satysfakcjonujący. Aby nie pogubić się wśród wielu dostępnych na rynku produktów warto wziąć pod uwagę opinie bezpośrednich użytkowników produktów budowlanych.
Po raz dwunasty ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza wśród wykonawców ogólnopolskie badanie ankietowe Budowlana Marka Roku, które ma na celu poznanie opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Fachowcy spontanicznie wskazują marki używane w ciągu danego roku najczęściej oraz o te, które wg nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości. To są „ich” marki, które polecają i do których często są przywiązani, gdyż zapewniają one określone, pozytywne doświadczenia.
Ranking Budowlana Marka Roku jest jedynym w Polsce projektem badawczym o tak szerokim zasięgu i niezależnym charakterze opartym o autentyczne wskazania rynku. To narzędzie wiedzy, strategii i promocji marek. Wyniki ogłoszone zostaną publicznie 17 czerwca podczas uroczystej Gali. W każdej edycji Rankingu Budowlana Marka Roku pojawiają się zarówno wyraziste, konsekwentne w swym działaniu marki od lat cenione przez fachowców, jak i debiutujące na wysokich lokatach.
Raporty Budowlana Marka Roku 2016 przedstawią zarówno aktualną klasyfikację opartą o roczny cykl używania produktów, jak i pozycje marek w szeregu kilkuletnim. Publikacje te dostępne są jedynie dla producentów, którzy biorą udział w Rankingu gdyż stanowią cenne dla strategii marketingowych dane.
Na tej podstawie można stwierdzić, czy lokaty danych marek w danym roku wynikają z testowania produktów, którego źródłem może być zaciekawienie przekazem lub promocja, czy też dana marka ma już zbudowany mocny branding oparty na realizacji obietnic zawartych w komunikatach marketingowych. Raporty stanowią pewnego rodzaju wskaźniki jakości współpracy producentów z wykonawcami w danym roku i na przestrzeni kilku lat wstecz.
Zapraszamy producentów do wzięcia udziału w Rankingu i weryfikacji pozycji swoich marek,
a użytkownikom polecamy śledzenie preferencji aktualnych na rynku i poznania wiarygodnych, cenionych produktów budowlanych na stronie ranking marek budowlanych