×
Subskrybuj newsletter
dobrzemieszkaj.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Kampania edukacyjna "Dobry Montaż"

Kampania edukacyjna "Dobry Montaż"

Autor: Wojciech Napora
Dodano: 11 gru 2014 14:48

W grudniu 2014 roku rusza ogólnopolska kampania "Dobry Montaż", której celem jest edukacja i zbudowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu wyrobów stolarki budowlanej – okien, drzwi, bram i osłon. Organizatorem kampanii jest Związek Polskie Okna i Drzwi.

W grudniu 2014 roku rusza ogólnopolska kampania "Dobry Montaż", której celem jest edukacja i zbudowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu wyrobów stolarki budowlanej – okien, drzwi, bram i osłon. Organizatorem kampanii jest Związek Polskie Okna i Drzwi.

Kampania edukacyjna ma przekonywać, że inwestycja w wysokiej jakości wyroby stolarki budowlanej powinna być powiązana z ich odpowiednią instalacją. Koszt dobrego montażu stanowi około 1% kosztów całej inwestycji, a korzyści z niego płynące są niewspółmiernie wyższe. Przekłada się on na zachowanie parametrów produktu oraz oszczędność energii. Zapewnia też komfort i bezpieczeństwo użytkowania zainstalowanych rozwiązań.

Działania kampanii "Dobry Montaż" przyczynią się do promocji prawidłowego montażu wyrobów stolarki budowlanej i wykreują zapotrzebowanie na wykonujących go, fachowych montażystów.

Kampania "Dobry Montaż" będzie realizowana przez sześć miesięcy, do maja 2015 roku. Jej podsumowanie zaplanowano na VI Kongresie Stolarki Polskiej.

W kampanii wykorzystywane będą logo i plakat "Dobry Montaż". Jej działania obejmą m.in. kampanię public relations, która dostarczy odbiorcom informacji na temat prawidłowego montażu, plakaty umieszczone w punktach dystrybucji partnerów akcji, na ich stronach internetowych i w katalogach produktowych, spotkania na wybranych politechnikach w całej Polsce, prowadzenie dedykowanej kampanii strony internetowej oraz obecność na wydarzeniach branżowych – np. na targach Budma 2015.

W kampanii, w charakterze jej partnerów, uczestniczą firmy z branży stolarki budowlanej: AIB – producent rozwiązań izolacyjnych, Fakro – producent okien dachowych i akcesoriów do okien, Hörmann – producent bram, drzwi i napędów, Pol-Skone – producent okien i drzwi drewnianych, Porta KMI Poland – producent drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, Pozbud – producent okien, drzwi drewnianych oraz podłóg, Proline – marka profesjonalnych narzędzi, Soudal – producent chemii budowlanej, Tytan – marka rozwiązań z zakresu chemii budowlanej, Yawal – dostawca architektonicznych systemów profili aluminiowych.

Wsparcie działań akcji zapewniają patroni medialni i merytoryczni.

Komentarze

Zaloguj się

Zobacz także