REKLAMA
Najlepsze Domy
Studio Dobrych Rozwiązań. Tak było w Rzeszowie

Studio Dobrych Rozwiązań. Tak było w Rzeszowie

Interesujące prezentacje przygotowane przez partnerów Studia Dobrych Rozwiązań oraz wystąpienie gościa specjalnego, którym był Maciej Łobos, prezes zarządu w MWM Building Design Group, MWM Architekci, złożyły się na program wydarzenia, które odbyło się 28 listopada br. w Rzeszowie.

Goście, w znacznej mierze architekci, projektanci wnętrz i designerzy, zgromadzeni w rzeszowskim Bristol Tradition & Luxury Hotel, mieli okazję wysłuchać 13 prezentacji poświęconych najnowszym trendom, materiałom i technologiom wykorzystywanym w aranżacji wnętrz domów jednorodzinnych, biur czy obiektów użyteczności publicznej. Autorami poszczególnych wystąpień byli przedstawiciele partnerów Studia Dobrych Rozwiązań.

W tym gronie znalazły się: Elements Łazienka/Ogrzewanie/Energia – partner strategiczny, Ceramika Paradyż jako partner główny, a także takie firmy: Archicad, Aurora Technika Świetlna, CAD Projekt K&A, Centrum Drewna i Oklein, Deante, Fibaro, Mochnik/Colorimo, Modern Line, New Trendy, Pergo, Ruke oraz SFA Poland. Tak liczna reprezentacja wielu branż dała słuchaczom możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami wzorniczymi, jak również innowacyjnymi rozwiązaniami materiałowymi – niezbędnymi w codziennej pracy projektanta wnętrz.

Spotkanie zainaugurowała prezentacja przygotowana przez przedstawicieli rzeszowskiego salonu Elements. Gości powitał właściciel salonu Michał Waltoś. Z kolei Beata Dziubkiewicz-Świeboda zaprezentowała bogatą ofertę wyposażenia łazienek sieci salonów Elements. Justyna Wojtoń szczegółowo zapoznawała gości z produktami łazienkowymi marki Vigour – dostępnymi w sieciach salonów Elements.

Piotr Stępniak, specjalista ds. szkoleń z Ceramiki Paradyż wprowadził nas w magiczny świat trendów i barw. Zaprezentował najmodniejsze rozwiązania we wzornictwie płytek ceramicznych. Szczególnie dużo miejsca poświęcił różnorodnym strukturom płytek i ich wielorakim zastosowaniom we współczesnej aranżacji wnętrz.

W kolejnym wystąpieniu Agnieszka Golub, key account manager marki Ruke zabrała nas do świata luster. Zaprezentowała innowacyjne elementy oświetleniowe i inteligentne rozwiązania, które możemy mieć chociażby w nowoczesnym lustrze łazienkowym.

Następna prezentacja, przygotowana przez Dariusza Jędrzejczaka, kierownika działu handlowego firmy Mochnik, dotyczyła zalet szkła lakierowanego marki Colorimo. Materiał ten ma nie tylko szeroką paletę zastosowań (balustrady, drzwi, daszki, kabiny prysznicowe), ale też pozwala indywidualizować projekty współczesnych wnętrz.

Julita Drozd, p. o. z-cy dyrektora handlowego ds. marketingu oraz Michał Łój, product manager z firmy Deante opowiadali o roli i znaczeniu designu oraz współpracy z młodymi talentami przy tworzeniu koncepcji takich produktów jak armatura czy zlewozmywaki.

W kolejnym wystąpieniu przyszedł czas na prezentację praktycznych rozwiązań w instalacjach łazienkowych. Marcin Wojciechowski, specjalista ds. marketingu SFA Poland przedstawił zebranym projektantom i architektom pomporozdrabniacze, czyli urządzenia elektryczne służące do rozdrabniania i odprowadzania ścieków. Te praktyczne rozwiązania ułatwiają projektowanie łazienek i kuchni – zwłaszcza w miejscach, gdzie nie przewidziano wcześniej instalacji kanalizacyjnej.

Zalety i zastosowanie betonu architektonicznego były tematem prezentacji Szymona Tomeckiego, przedstawiciela marki Modern Line. Skupił się on na przedstawieniu nowych technologii, które zapewniają betonowi architektonicznemu wiele pożądanych właściwości, takich jak między innymi satynowa powierzchnia, smukły przekrój czy możliwość uzyskania dowolnej formy przy zachowaniu wysokich parametrów wytrzymałościowych.

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!