REKLAMA
Najlepsze Domy
„Razem ratujmy małe serduszka”

„Razem ratujmy małe serduszka”

4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka",
której inicjatorem i organizatorem jest firma Wiśniowski. Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis.

„Razem ratujmy małe serduszka” to najnowsza akcja w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firmy Wiśniowski. Wspólnie z Partnerami Handlowymi firma dołoży wszelkich starań, aby zebrać jak największą ilość środków na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy się walka o życie małych pacjentów. Niektóre z nich można byłoby z pewnością określić mianem cudu. O samej idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o konieczności wspierania tych inicjatyw dyskutowano podczas poniedziałkowej konferencji prasowej w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria.

O wyzwaniach, zebranym uczestnikom konferencji opowiadali: Krystyna Baran - prezes firmy Wiśniowski, Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy Wiśniowski i profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM - ambasador akcji. Spotkanie poprowadził dziennikarz Filip Chajzer.

Firma Wiśniowski istnieje od 28 lat. Od samego początku wspiera różne, ważne inicjatywy. Tym razem chcemy umożliwić utrzymanie standardów leczenia i jednocześnie wspierać rozwój Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej, na co niezbędne jest ciągłe wzbogacanie sprzętowe oddziału. To wymaga ogromnych nakładów finansowych. Dlatego zainicjowaliśmy tę akcję i zachęcamy do przyłączenia się do niej. Wierzymy, że wspólne działania pozwolą na bardziej skuteczną realizację celu, a co za tym idzie więcej uratowanych dziecięcych serduszek – podkreśla Krystyna Baran prezes firmy Wiśniowski.

Z mocą i determinacją firma Wiśniowski wkracza w jesienny czas, inspirując do działania coraz szersze grono odbiorców, w tym również swoich klientów i partnerów handlowych. Skłonić do tego ma atrakcyjna promocja, w ramach której zyskają jedni i drudzy, a każdy z pewnością odczuje satysfakcję z niesienia pomocy dzieciom. W ofercie promocyjnej klienci mogą skorzystać ze specjalnych warunków zakupu bram, drzwi i ogrodzeń marki Wiśniowski w wersji smartCONNECTED. Dzięki
temu nowoczesna technologia Inteligentnego Domu jest na wyciągnięcie ręki i działa nie tylko na rzecz większego komfortu i bezpieczeństwa użytkowników, ale także na rzecz małych pacjentów Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie. Konferencja prasowa była preludium do kolejnych działań, które planuje firma Wiśniowski w najbliższym czasie. Patronat medialny nad akcją objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki.

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!