REKLAMA
Najlepsze Domy
Facebook i LinkedIn to wirtualne centra aktywności każdego profesjonalnego wykonawcy

Facebook i LinkedIn to wirtualne centra aktywności każdego profesjonalnego wykonawcy

Magdalena Kamińska, specjalista ds. marketingu z firmy Arsanit mówi o tym jak wykorzystać w swojej pracy Facebook oraz LinkedIn, aby komunikować się ze swoimi potencjalnymi klientami. Fot. Arsanit
Magdalena Kamińska, specjalista ds. marketingu z firmy Arsanit mówi o tym jak wykorzystać w swojej pracy Facebook oraz LinkedIn, aby komunikować się ze swoimi potencjalnymi klientami. Fot. Arsanit
Magdalena Kamińska, specjalista ds. marketingu z firmy Arsanit mówi o tym jak wykorzystać w swojej pracy Facebook oraz LinkedIn, aby komunikować się ze swoimi potencjalnymi klientami.

Profil na Facebooku jest centrum aktywności marek, ponieważ za jego sprawą Klienci oceniają ich ostatnie działania. Na nim publikowane są artykuły poradnikowo-techniczne, informacje o produktach i galerie zrealizowanych projektów.

LinkedIn sprawdza się w przypadku promocji B2B, gdzie handlowcy są w stanie rozpocząć rozmowę z osobami decyzyjnymi z niemalże każdej liczącej się firmy. Poprzez produkcje video na YouTube, marki krok po kroku prezentują prawidłowe wykorzystanie swoich produktów, dzięki czemu wykonawcy zyskują praktyczną wiedzę o ich użyciu, a inwestorzy oceniają korzyści oferowanych im rozwiązań.

Dla marek budowlanych obecność na tych trzech platformach jest niezbędna z dwóch powodów. Po pierwsze, produkcja interesujących treści marketingowych może być w nich częstsza przy niższym nakładzie środków. Po drugie, marketing w social mediach jest od dawna standardem pośród graczy na rynku z racji dostępnej tam puli klientów. Trudno zachować konkurencyjność, nie inwestując w jakościowe działania w tej sferze.

Czytaj także: Ekspert o tym, jak skutecznie wykorzystywać social media w branży budowlanej

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!